> O.T.mica tanto - Page 160 - Pesca in Apnea - AM FORUMS Jump to content

Recommended Posts

Picciotti Grazie per il benvenuto, ho avuto modo di inontrare il mitico Astapersa, ed ho conosciuto Andrago e Rosario Ivaldi, mi piacerebbe allargare il giro delle amicizie nel Palermitano che diventerà la mia casa per i prossimi anni.

Un salutoa tutti

• Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

piccio cu veni cu mia dumani a piscari?ni putemu incucciari a palermo e poi putemu viriri unni si po arrivari!!!

Magari fussi duocu :( , :D vinissi subbitu iu,mi facissi na biedda piscata cu l'amici nu mari chiù beddu ru munnu,e quannu finissi ri piscari,(sempri cullamici)vistu ca fussimu in Paliermu,un paninazzu ca miusa :thumbup: e quattru cannola :laughing::laughing::laughing::laughing: ,ruoppu na piscata veni fami.

B):bye::bye::bye:

Anche io come l'amico Algamare07 sono siculo ma abito in quel di roma!!!

non ho mai scritto nulla sul post del fun club ma ne approfitto adesso per salutare tutti.

Mi raccomando soprattutto a i siculi che vivono fuori dalla nostra stupenda e amara isola di tenerci in contatto sul post!!!

Ciao a tutti paisà

Guest hydrotiger

bottarisale avi assai ca un mi manciu un bellu cannolu!!

alga frate me, appena rici tu veni ca!!tu fazzu manciari io un bello panino ca meusa e 4 stecche di stighiola!!poi passamu no zio vice e t fazzu tastare u mussu e u carcagnolo!!!

• 2 weeks later...